Svi obrazovni ciklusi (1. - 8. razred)
Odgojno-obrazovni sadržaji:
- Stop nasilju među djecom / Za sigurno i poticajno okruženje u školama
- Humane vrednote
- Poštujte naše znakove – ponašanje u prometu
- Zdravstveni odgoj
- Ekoškole - zaštita okoliša
- Školski volonteri
- BIG - Budi internet genijalac (sigurnost na internetu)
- Ča-more-judi
- Dječji Pričigin
- Erasmus+
Vijesti, materijale i informacije za pripremu i provedbu školskih preventivnih programa možete vidjeti na portalu preventivni.hr (http://public.carnet.hr/preventivni/?cat=5)
Ove školske godine 2022./23. središnja tema Školskog kurikuluma je istraživanje utjecaja klimatskih promjena na obnovljive zalihe pitke vode te i obnavljanje i zaštita ekosustava povezanih s vodom u užoj zajednici s ciljem poticanja učenika i lokalnog stanovništva na promišljanje i poduzimanje aktivnosti kojima bi se očuvala lokalna i globalna biološka raznolikost.
Kroz središnju temu Vodena zrcala otoka Šolte bavit ćemo se Globalnim ciljevima održivog razvoja usvojenim na 69. sjednici Opće skupštine UN-a 2015. godine te svoja istraživanja posebno usmjeriti na lokve i druga vlažna staništa na Šolti kao prirodna sakupljališta vode i specifične ekosustave te promišljanje o mogućnostima preuzimanjem tradicijskih, nekonvencionalnih oblika prikupljanja vode na otoku uvjetima klimatskih promjena i to kroz obnovu i ponovnu upotrebu gustirni.
Navedeni cilj planiramo realizirati kroz problemsku, istraživačku i terensku nastavu, međupredmetnim planiranjem i provođenjem projekata kao što su - Vodena zrcala otoka Šolte: Čuvajmo svoj dom od malih nogu! Ekoškole i Procter&Gamble za očuvanje biološke raznolikosti, Međunarodne Eko-škole, Mali poduzetnici za zeleni Otok – Erasmus+, Školski volonteri - Mladi za stare, stari za mlade, Budi Internet genijalac (BIG), Zasadi stablo ne budi panj! i Erastotenov ekperiment.
Kontekstualizacija:
Otok Šolta je otok bez tekuće vode te je do nedavno ovisio isključivo o vodi prikupljenoj u gustirnama – kamenim cisternama koje su se dijelom gradile kao mještanske, a dijelom su ih imala i pojedina kućanstva. Dodatna voda za napajanje stoke i navodnjavanje polja crpljena je iz prirodnih kamenih udubljenja u kojima većim dijelom godine nije presušivala. Dovođenjem tekuće vode iz rijeke Cetine na Otok, posve su zanemarene gustirne, a osobito lokve koje su nepristupačne, zagađene različitim vrstama otpada, naseljene nepripadajućim biovrstama te obrasle gustim neodržavanim raslinjem.
Te vode, lokve i more danas zrcale čovjekovu nebrigu o prirodi, kao i ignoriranje klimatskih promjena, odnosno globalnog zatopljenja koje utječe na količinu dostupnih vodenih resursa, osobito pitke vode. Ugroženost biološke raznolikosti vodenih površina zrcale neodgovoran odnos čovjeka prema prirodi te neosvještenost utjecaja globalnog zatopljenja izazvanog svojom utjecajem kao i mogućnosti djelovanja kojim mogu očuvati biološku ravnotežu kako za sebe tako i za biološke zajednice o kojima ovise.
Promjenom odnosa prema ovim važnim vodenim resursima promijenit ćemo i vlastitu refleksiju u Vodenim zrcalima otoka Šolte.
Različiti, a isti
Autor: Tanja Kardum, 17. 2. 2018.
Učenici naše škole su u petak, 16. veljače 2018. u pratnji učiteljice Emire Vidan i pedagoginje Tanje Kardum posjetili Udrugu Lastavice u Splitu.
Djelatnosti Udruge Lastavice su usmjerene osobama s intelektualnim teškoćama i djeci i mladeži bez adekvatne roditeljske skrbi koji koriste uslugu organiziranog stanovanja te djeci i osobama s teškoćama iz obitelji koje koriste neku od socijalnih usluga.
Učenici Toma Jelaska, Nera Dea Balić, Lina Blagajić, Nikol Radić, Tea Pipunić, Petra Begović i Marin Bajić imali su priliku upoznati se s pojmom inkluzije, koja podrzumijeva proces uključivanja osoba s poteškoćama za što aktivnije i ravnopravnije sudjelovanje u društvu.
Na samom početku dolaska, korisnici/ice i zaposlenici/ice su nas veselo i ljubazno dočekali i pokazali nam prostorije koje korisnici koriste te nam pojasnili kako provode vrijeme. Učenici/ice su imali priliku vidjeti radove korisnika/ica koji nastaju u radionicama, ali isto tako, imali su priliku i sudjelovati u njihovoj radionici. Zajedno s korisnicima/icama su usitnjavali glinu i prosijavali je te su im oni objasnili postupak izrade predmeta od gline. Pokazali su nam i radove koje rade od zrna riže, konfete koje izrađuju za mladence, ali i sve ostale kreativne rukotvorine koje proizvode. Osim rada s glinom, učenici/ice su izrađivali i rođendansku čestitku za korisnicu koja će uskoro slaviti rođendan.
Ovim posjetom učenici/ice su imali priliku upoznati se s osobama koje imaju određene poteškoće te su kroz razgovor, druženje i zajedničku radionicu imali priliku razviti osjećaj tolerancije i međusobne solidarnosti.
Susret je završio u veseloj atmosferi uz malu zakusku te s obećanjem da ćemo što skorije ponovo doći, ali i i s pozivom da nam dodju u posjetu na Šoltu, u OŠ Grohote!
Raspored sati 5.-8.r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored sati 1.-4. r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored PRIJEVOZA učenike u šk.g.2023./24.
Raspored dežurstva u vrijeme velikog odmora 2023./24.
Dnevno dežurstvo učitelja i administrativno-tehničkog osoblja 2023./24.
Konzultacije i informacije za roditelje 2023./24._18.9.2023.
Sa Zebrom sigurno školu_slikovnica
Letak_Page1. za roditelje_Ponašanje u prometu
Letak_Page2. za vozače_Ponašanje u prometu
Letak_Page3. za djecu_Ponašanje u prometu
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Obavijesti |
Obrazovni i e-časopisi |
Dnevni tisak |
Ukupno: 5390095
Ovaj mjesec: 4815
Ovaj tjedan: 823
Danas: 159