preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Grohote" Grohote

Događanja u 4. razredu

Kako napisati mali istraživački rad?

Autor: Dragana Đurić, 27. 1. 2011.

Radionica koju su četvrtaši proveli istražujući internet i informacije koje im mogu pomoći u učenju, istraživanju i proučavanju nastavnog gradiva ali i tema koje ih zanimaju i o kojima bi više željeli saznati, nastavljena je u novom obliku u petak, 21. siječnja.

Glavni zadatak sastojao se u usvajanju pravila za pisanje malog istraživačkog rada.

Foto-galerija

Podijeljeni u grupe, četvrtaši su zapisali i međusobno podijelili svoje znanje o hobotnici koje je učiteljica Ivana zabilježila na ploči. Zatim je svatko pojedinačno proučavao zadani tekst koji smo pronašli na stranici Portal za škole/Učenici/Razredna nastava. Naporedo s čitanjem bilježili su nove informacije o životu hobotnice, te ih međusobno razmijenili. Također su provjerili proučavanje drugih grupa postavljanjem pitanja koja su prethodno pripremili i zapisali.

Nove spoznaje, učiteljica Ivana je dopisala uz već postojeće podatke na ploči. Informatori svake grupe morali su voditi računa da se slični i međusobno povezani podaci zabilježe na odgovarajućem mjestu. Suradnici u grupi su bili vrsni pomagači.

Na kraju je svaka grupa srodnim informacijama odredila naziv te smo dobili slijedeće kategorije u koje su poredane spoznaje o hobotnici:

  • Izgled ili Građa hobotnice
  • Stanište ili Gdje živi hobotnica
  • Kretanje ili Kako se hobotnica kreće
  • Prehrana ili Čime se i kako hobotnica hrani
  • Odnos hobotnice prema svojim potomcima
  • Zanimljivosti

Za domaću zadaću svatko je dobio, najprije usmene a zatim i zapisane kratke upute kako, na temelju zajedničkog rada na blok satu, napisati mali znanstveni rad o hobotnici.

  1. Samostalno odrediti naslov svoga rada;
  2. U uvodnom dijelu teksta (Uvod) upoznati i zainteresirati čitatelja za život hobotnice;
  3. Glavni dio rada podijeliti u poglavlja prema kategorijama koje smo zajednički izradili te zapisati najvažnije podatke i objašnjenja koja svatko odabire prema svom mišljenju;
  4. Svoj rad završiti izdvajanjem najvažnijih dijelova sadržaja (Zaključak)

Radove možete pročitati u privitku.

Kao posljednji cilj našeg zajedničkog proučavanja života hobotnice postavili smo:

 - naučiti kako navesti/citirati izvore znanja (literaturu).

No, to je  poseban zadatak koji smo odlučili provesti u slijedećoj radionici.




Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
RASPORED SATI
ZBORNICA

Virtualna učionice

 

e-Dnevnik

 

Oglasna ploča
SIGURNOST U PROMETU
Prevencija
Safetynet

LINKOVI ZA IGRU I UČENJE
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

ZANIMLJIVOSTI
DOKUMENTI
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 4. 2011.

Ukupno: 5388558
Ovaj mjesec: 3275
Ovaj tjedan: 1007
Danas: 102
CMS za škole logo
Osnovna škola "Grohote" Grohote / Podkuća 28, HR-21430 Grohote - Šolta / www.os-grohote-solta.skole.hr / ured@os-grohote-solta.skole.hr
preskoči na navigaciju