preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Grohote" Grohote

Vizija i misija Škole

Vizija škole

Škola na otoku za Otok.

Misija škole

Naša škola, kao zajednica učenja - učenika, učitelja, roditelja i lokalne zajednice, koja razvija aktivan i odgovoran stav prema učenju, ima za cilj svakog učenika osposobiti za primjenu stečenog znanja i vještina u različitim situacijama i kontekstima suvremenog društva. Poticanjem informacijske i digitalne pismenosti želimo odgovorno i učinkovito komuniciranje i suradnju u digitalnome i fizičkom okruženju  između Škole i lokalne zajednice kao i sa školama izvan Otoka te osnažiti naše učenike za odgovoran odnos prema materijalnoj i nematerijalnoj baštini, zdravom stilu života i ekološki očuvanom "zelenom" Otoku na kojem će i kao odrasli ljudi nastaviti živjeti i raditi. 


učenje je najbolje kad je zasnovano na sudjelovanju

 

Digitalno doba 21.st. postavilo je zahtjev za usvajanjem novih vještina i znanja, a time i za  preispitivanjem perspektive  poučavanja. „Nove tehnologije su olakšale i ubrzale traženje i procesuiranje informacija ali i indirektno utječu na učenje (Prensky, M, 2006.), te „neformalno učenje zauzima sve važniju ulogu u obrazovanju. Sada govorimo o učenju koje „više nije “konzumiranje” proizvoda učenja nego se više bavi učenikom koji sam stvara svoje znanje i uči uz pomoć raznovrsnih izvora i sadržaja“ (Jokisalo, E. i Riu, A.,  2009.). Stoga je i kurikulum orijentiran je na učeničke kompetencije, a u odgojno-obrazovnom procesu težište se premješta s programa i nastavnika na učenika te na njegov razvoj i postignuća, individualne mogućnosti i potencijale, vještine i kompetencije. …Učitelji postaju„dizajneri, mentori i organizatori, a ne prezenteri“,  jer „učenje najbolje funkcionira kada je zasnovano na sudjelovanju“. Zemski i Massy (2006.)


Kurikulum OŠ Grohote

Izrada i evaluacija školskih kurikuluma: pojmovi i postupci

Autor: Dragana Đurić, 2. 6. 2015.

„Izrada i evaluacija školskih kurikuluma: pojmovi i postupci“ je publikacija čija je osnovna svrha da svojim konceptualnim i praktičnim smjernicama pomogne ravnateljima, učiteljima i ostalim djelatnicima škola pri izradi i evaluaciji njihovih školskih kurikuluma.

U prvom dijelu publikacije O projektu ukratko je opisan projekt te su navedeni nositelji i sudionici u projektu.

U drugom dijelu Pojam školskog kurikuluma prikazani su osnovni koncepti kurikulumske teorije relevantni za razumijevanje školskog kurikuluma te iskustva i osnovni smjerovi razvoja školskog kurikuluma u europskim zemljama i u Hrvatskoj. Također je opisan pristup i osnovne karakteristike procesa izrade školskog kurikuluma u školama.

U trećem dijelu Predlošci za izradu i evaluaciju školskog kurikulumanalaze se obrasci po kojima se izrađuju i evaluiraju školski kurikulumi. U njima je navedena struktura školskog kurikuluma kao dokumenta, konkretni postupci te nositelji izrade i evaluacije školskog kurikuluma u školama.

Publikacija završava prikazom nekih iskustava stečenih tijekom izrade školskih kurikuluma u školama koje su sudjelovale u projektu. Cjeloviti tekst publikacije možete preuzeti ovdje.

Preuzeto sa stranice - Razvoj kurikulumske kulture


Izvor: Razvoj kurikulumske kulture


Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
RASPORED SATI
ZBORNICA

Virtualna učionice

 

e-Dnevnik

 

Oglasna ploča
SIGURNOST U PROMETU
Prevencija
Safetynet

LINKOVI ZA IGRU I UČENJE
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

ZANIMLJIVOSTI
DOKUMENTI
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 4. 2011.

Ukupno: 5388460
Ovaj mjesec: 3179
Ovaj tjedan: 911
Danas: 7
CMS za škole logo
Osnovna škola "Grohote" Grohote / Podkuća 28, HR-21430 Grohote - Šolta / www.os-grohote-solta.skole.hr / ured@os-grohote-solta.skole.hr
preskoči na navigaciju