preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Grohote" Grohote

 

PORTAL SURADNICI U UČENJU

Program Suradnici u učenju (pokrata PIL dolazi od engleskog naziva „Partners in Learning“) provodi se od 2004. godine i ima dva temeljna polazišta: prvi je vjera u kreativni potencijal nastavnika i učitelja u hrvatskim osnovnim i srednjim školama, a drugi uvjerenje kako informacijske i komunikacijske tehnologije mogu pomoći nastavnicima i učiteljima (kao i studentima i učenicima) u ostvarenju tih njihovih potencijala.

....

...istaknuo bih tri dodatne značajke provedbe PIL programa u Hrvatskoj: promicanje projektnog rada, promicanje timskog rada te predstavljanje nastavničkih postignuća zainteresiranoj javnosti u Hrvatskoj i drugima u svijetu, budući je program „Suradnici u učenju“ Microsoftov globalni program, o čemu se više može pročitati i na njegovim službenim stranicama na engleskom jeziku, ovdje.

Nadam se da će Vam ove stranice poslužiti kao korisno i zanimljivo mjesto susreta s istaknutim kolegama nastavnicima i učiteljima, studentima i učenicima te mjesto razmjene konkretnih i praktičnih iskustava o inovativnim načinima korištenja informacijskih i komunikacijskih tehnologija u obrazovanju.

Darko Jureković,
Voditelj programa “Suradnici u učenju” u Microsoft Hrvatska


Iskustva učitelja

Kakvo znanje stječu naši učenici?

Autor: Dragana Đurić, 19. 12. 2010.

Autor: Suzana Delić

Kakvo znanje stječu naši učenici tijekom školovanja u našim školama? Po mojem skromnom mišljenju najbolje bi ga opisala jedna riječ - NEPRIMJENJIVO.

Mislim da su to pokazali i rezultati istraživanja koji su ovih dana uzburkali javnost. Naši učenici tijekom svojeg školovanja stječu mnogo znanja, ali usudila bih se reći, mnogo neprimjenjivog znanja. Onog koje za nekoliko tjedana ishlapi….Imaju li naši učenici koristi od takvog znanja?

 

Mislim da i rezultati istraživanja pokazuju da nemaju. Još uvijek u velikoj većini naših osnovnih i srednjih škola inzistira se, unatoč svim naporima da se to izbjegne, na pamćenju činjenica, definicija…

Hoće li mu ta hrpa činjenica pomoći da pronađe odličan posao s kojim će biti zadovoljan? I biti konkurentan u EU?
Uvjerena sam da neće.

Pokušat ću vam prenijeti primjer iz škotske škole Jordanhil Primary School u Glasgowu  koju sam imala prilike posjetiti u dva navrata i sudjelovati na njihovoj nastavi u svim segmentima.

....

Učenici su u školi od 9 do 16 sati. Odlaze kućama bez knjiga. Zašto? Rekli su mi učitelji u toj školi. Zato što učenik mora učiti u školi, a kada dođe kući vrijeme treba provesti sa svojom obitelji koja će mu se moći posvetiti.
Što se događa u  našim školama? Učenici dolaze kući i tek onda uče. Mislim da je to najveći problem…U školi prikupljaju informacije, zapisuju..i onda dolaze kući i uče. Mnogo toga napamet.

.....

Drago mi je da sam dio ekipe Suradnika u učenju jer imam prilike raditi i komunicirati s kolegama koji su inovativni, koji rade drugačije, koji uviđaju prednosti suvremenih metoda, metoda primjernih današnjem učeniku. Taj učenik nije onaj isti kao onaj od prije 20-30 godina. I zato i ne možemo poučavati na isti način. Moramo se mijenjati mi.

Više...


Izvor: Dnevnik učiteljice, Suradnici u učenju


Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
RASPORED SATI
ZBORNICA

Virtualna učionice

 

e-Dnevnik

 

Oglasna ploča
SIGURNOST U PROMETU
Prevencija
Safetynet

LINKOVI ZA IGRU I UČENJE
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

ZANIMLJIVOSTI
DOKUMENTI
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 4. 2011.

Ukupno: 5384936
Ovaj mjesec: 5850
Ovaj tjedan: 656
Danas: 27
CMS za škole logo
Osnovna škola "Grohote" Grohote / Podkuća 28, HR-21430 Grohote - Šolta / www.os-grohote-solta.skole.hr / ured@os-grohote-solta.skole.hr
preskoči na navigaciju