Osnovna škola "Grohote" Grohote

Ribiči u Rogaču

Autor: Rafaela Bilankov, 15. 6. 2013.

Kako su trećaši proveli jutro u ribolovu

i jesu li što ulovili …

Na izlet smo krenuli ujutro u 8:15  iz škole.

Prvo smo pješice otišli u uvalu Kašijun. Poslije smo otišli u mjesto Rogač. Kada smo stigli na mali mul lovili smo ribu. Učiteljica je ulovila glamoča, a Ruzarija babicu. Još smo vidjeli: ciple, kneza, špare, pirku i jednu kozicu.

U 12:45 autobusom iz luke išli smo kući.

Bilo mi je lijepo na izletu jer smo se družili i svi bili zadovoljni.

Joško Bezić

Ujutro sam se probudio svjež i odmoran. Taj dan je bio

izlet. Išli smo u Kašijun. Svi smo trebali ʺupaliti kočniceʺ jer je bila nizbrdica. Kasnije smo išli u Rogač na mali mul.Tu smo jeli. Duje je bacio komadić kruha u more pa su se okupile ribe. Svi smo lovili na udice. Nismo imali nanara pa smo lovili na kruh. Učiteljica je ulovila malog glamoča i pustila ga.Onda je Ruzarija ulovila babicu. Stavili smo je u kesu s morem pa ju je svatko držao po malo. Kasnije smo išli loviti sa druge strane.

Autobus je došao u podne. Čekali smo pola ure da autobus krene. Joško i ja smo jeli bombone.

Meni se izlet svidio jer je bilo zabavno što smo lovili ribu i što smo je ulovili i što smo šetali po Rogaču.

Dragan Marković

Krenuli smo oko 8:15 sati.Pješačili smo do Kašijuna. Tamo smo se malo odmorili i krenuli u Rogač. U Rogaču smo 2 sata lovili ribu. Lovili smo, lovili sve dok učiteljica nije ulovila glamoča. Nedugo nakon toga ja sam ulovila babicu. Poslije smo još dugo lovili, ali nažalost ništa nismo ulovili.

Oko 12:30 otišli smo u luku na autobus i svi smo se vratili kući.

Najdraže mi je bilo kad smo lovili ribu.

Ruzarija Sule

Mi smo išli pješice u Rogač. Vidjeli smo razne ribe: glamoča, ciple, špara, kneza, pirku i babice.

Bilo mi je dobro zato što volim ići loviti ribe.

Luka Marković

Iz škole smo išli oko 8:15 h. Došli smo u Kašijun. Tamo je puhala bura. Onda smo puteljkom uz obalu došli u Rogač.

Lovili smo ribe.

Bilo mi je lijepo i zabavila sam se.

Nera Dea Balić

Taj dan nisam bio nimalo uzbuđen.

Ušao sam u razred, sjeo u klupu i stavio torbu do sebe. Zatim me je Nera pitala: Jesi li ti to ponio knjige? Ja sam odgovorio: Da, pa što? Onda mi je Nera rekla da je izlet. Razmišljao sam što sad.

I tada sam čuo školsko zvono. Došla  je učiteljica i saznala da ja nosim knjige umjesto stvari za izlet. Otišla je u kuhinju i donijela školske marende i bocu od Fante napunjenu sa 2 litre vode. Uskoro smo krenuli u Kašijun. Došli smo ali je bilo vjetrovito pa smo odlučili da idemo u trajektnu luku. Na malom mulu sam pojeo marendu. Zatim sam u more bacio kruh kako bi privukao ribe.

Lovili smo dugo, a tada je Ruzarija ulovila ribu. Pa smo išli do druge strane. Dok su drugi lovili, ja sam sakupljao oblutke. Zatim je učiteljica skupila nekoliko oblutaka. Onda smo ih slikali. Poslije smo se vratili na mali mul, lovili i čekali autobus. S njim smo otišli našim kućama.

To je bio naš ribolov u Rogaču.

Duje Vješnica

LINKOVI ZA IGRU I UČENJE

ZANIMLJIVOSTI
DOKUMENTI
Ispis statistike od 6. 4. 2011.

Osnovna škola "Grohote" Grohote / Podkuća 28, HR-21430 Grohote - Šolta / www.os-grohote-solta.skole.hr / ured@os-grohote-solta.skole.hr